Minulla oli edellisiltana kiva ilta pitkästä aikaa. Oltiin festareilla. Ja näin ihania bändejä piitkästä aikaa. Poikaystäväni sain mukaan sinne raahattua. Aluksi sinne mentäessä olin hänelle vielä vihainen, mutta kun olin saanut vähän alkoholia ja näin vanhoja ystäviä niin lepyin hetkessä. mistä se johtuu että kun teemme jotain niin lepyn ? Ja nyt katkeruus tulee pikkuhiljaa takaisin.

Meinasi itku päästä kun vanha ystäväni sanoi että on ikävöinyt minua. Kännissä kyllä mutta luulen ettei hän valehdellut. Se tuntui oikeastaan hyvältä, mutta nyt kaipaan kahta kauheammin ystäviä. Myös näin hoito kaverin. Oltiin oltu samassa hoidossa pienenä. Toki hän ei muistanut minua mutta on kiva nähdä niitäkin vaikka ei ole hoidon jälkeen oltu missään yhteydessä.

Tunsin eläväni sinä iltana. Nauroin pitkästä aikaa kunnolla.  Mutta minä haluan jatkaa aina vielä kun poikaystäväni on lähdössä. En millään malttaisi lopettaa kun teemme niin vähän asioita. Sellaisia mistä minä tykkään ja miten malttaisin lähteä kun kerrankin saan jutella "ystävien" kanssa.