Ajattelin ruveta kirjoittamaan blogia jos se auttaisi "ongelmaani". Olen ihan tavallinen tyttö joka käy lukiota. Rupesin seurustelemaan nykyisen poikaystäväni kanssa vähän päälle kaksi vuotta sitten. Olin silloin vasta 14 vuotias ja hän oli 18. Kaikki oli aluksi kivaa ja jännittävää. ja pelkäsin että mitä vanhempani sanovat, mutta ajan kuluessa ottivat hyvin vastaan. Tietysti olin helpottunut asiasta.

 

Nimet eivät ole oikeita ( muutetut)

 

poikaystäväni: Tero

 

Ystäväni: Sini

 

ystäväni2: Siiri

 

Poikaystävän ystävä: Olli

 

 

 

Aloitetaanpa siitä miten tapasimme. En ollut koskaan puhunut Terolle olin vain nähnyt kylällä sen enempää kiinnittämättä huomiota, kun sitten sain tutulta tekstiviestin että oli sanonut minua hyvännäköiseksi ja kysellyt kuka olen. Siihen vain vastasin että aijjaa. Olin vähän ymmälläni koska en ollut edes puhunut Terolle. Ja mitään ei tapahtunut. Kun tapahtuneesta oli kulunut jonkin verran aikaa niin hän rupesi viestittelemään ja tutustumaan yhteen parhaista ystävistäni Siniin. Olin tietenkin iloinen Sinin puolesta, mutta sitten kun tapasin hänet Sinin kautta ja juttelimme hän alkoi kysellä mese osoitettani. Ajattelin sen olevan vain ystävä mielessä. juttelimme niitä näitä mesessä ja vaihdoimme numerotkin.

 

Kun poikaystäväni ystävän synttärit oli ja menimme Sinin kanssa sinne. Olimme ensin neljästään ennenkön menimme bileisiin. Siellä siis ei tapahtunut mitään mutta kun menimme Sinin kanssa meille yöksi niin Sini rupesi puhumaan Ollista vähän siihen sävyyn  että olisi ihastunut häneen. Mutta silti hänellä oli juttua Teron kanssa vielä. Sinä yönä Tero laittoi taas minulle viestiä ja jo vähän siihen suuntaan että " miksi lähditte? " " Ihmettelin minne olit kadonnu?" yms.

 

Sitten tuli vappu. menimme järven rannalle missä oli paljon porukkaa. Ryyppäsimme. Tero halusi että menen hakemaan hänen kanssaan autosta hänelle juomista ja siitä menimme käymään Ollin asuntovaunulla. Ystävänikin soitti minne olimme kadonneet ja sanoin että menimme hakemaan Terolla juotavaa. Kun lähdimme asuntovaunulta siiri tuli meitä vastaan yhden tutun kanssa. Siitä lähdimme neljästään tutun luokse yöksi. Nukuimme Teron kanssa vierekkäin mutta silloin ei tapahtunut mitään. siitä lähtien Sini oli minulle vihainen aika kauan ja en tiennyt mitä tehdä.

 

Puhuin jo Siirillekkin että mitä teen. Teen väärin hyvää ystävääni kohtaan. Siiri sanoin että lopettaisin suhteen ja itsekkin olin jo lopettamassa, mutta en pystynyt. En vaan pystynyt lopettamaan. Minun olisi pitänyt lopettaa koska tein ystävälle todella väärin...

 

Sitten tuli ensisuudelmamme. menimme käymään tuttujen bileissä. Olimme selvinpäin koska piti mennä kotiin. Menimme käymään tupakille takapihalle missä ei ollut muita. Kun olimme menossa sisään Tero kutsui nimeäni ja kun käännyin Tero suuteli minua. Sen jälkeen olin ihan taivaassa. Kun pyöräilin kotiin soitin Siirille aivan onnessa ja tietenkin kielsin sanomaan mitään sinille.

 

Ei mennyt kauaa kun seurustelimme. Ja sini antoi jonkun ajan päästä anteeksi koska hän rupesi seurustelemaan myöhemmin Ollin kanssa.